AND JUST AS LOW AS I WAS HIGH THE NIGHT BEFORE...

Veckans nyhet: http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article14526693.ab
Man ska inte skratta åt sånt här. Det är ju jättesynd om kaninkraken (och om fotografen, vars liv aldrig mer kommer bli vad det en gång varit, också för den delen), men ändå, det är fan helt omöjligt att låta bli. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen osv.

Veckans I-landsproblem: Guld och gröna skogar
Gnällspik kunde varit mitt andranamn. Jag älskar att klaga, men ibland är livet lite för bra för att få vara sant. Veckans I-landsproblem är alltså att jag inte, hur mycket jag än försöker kan komma på något som ens påminner om ett problem. Jaha. And then...?

Veckans bakisteori: Dialekters betydelse för musiksmaken
Jag påstår på inget vis att man blir dummare bara för att man är bakfull, men man börjar i allafall tänka i andra banor än man skulle gjort i vanliga (eller ovanliga?) fall.
Systeryster berättade att hon kvällen innan varit på förfest. På förfesten hade hon träffat någon som inte gillade Veronica Maggio. Hur i hela fridens namn kan det vara möjligt undrade systern, med 32,5 frågetecken efter. Sedan säger hon eftertänksamt: "Ja, fast det är klart, hon kom ju från Örebro. Alltå Närke. De pratar konstigt där, det kanske hade något med det att göra?"

love/josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0