HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU, TELL ME ALL THE THINGS YOU WANT TO DO...

Dagens höjdpunkt: Planerat mys och idoltittande, följt av blandade kreativa aktiviteter med Yohana.
Dagens pepplåt: "Blow" med Ke$ha.
Dagens "de upphör aldrig att förvåna mig": Jobbet ringer och väcker mig klockan halv 8 på morgonen för att fråga om jag kan jobba den 9:e december.
Dagens fråga: Varför luktar det som om någon rökt gräs i tvättstugan?
Dagens mest beundransvärda kraftansträngning: Att jag trots ett nära på obeskrivligt stort inre motstånd lyckades pallra mig iväg till högskolebiblan för att plugga.
Dagens varningssignal: Man brukar ju skriva "Gud" med stor bokstav. Brukade kanske, jag vet inte hur det förhåller sig med den saken i "modern tid", men hur som helst. Pratade med någon på fb-chatten tidigare idag och får syn på att jag i meningen jag precis skrivit använt stor bokstav till ordet "Vin". Dags att slå en signal till AA måntro?
Dagens "kors i taket": Jag har inte gått vilse på hela dagen
Dagens bästa reklam:


LovEE/ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0