SOMETHING TO DIE FOR...

Är trött på all "min" musik, med undantag för The Sounds nya låt, som jag bara älskar. Om jag gör det av princip eller om den är bra på riktigt vet jag inte. Hur som helst, startar jag random persons lika random playlist, för att ha något att peppa till när jag ska ta tag i "projekt diska". Efter en stund kommer "Fanta och Rosé" och med den värsta sommarflashbacken. Jag vill ha sommar, sol, fanta och rosé nu, genast, men nää, det ser allt annat än ljust ut på den fronten. Sitter och tittar på snön som faller utanför fönstret och har ganska nyss uppstått från det döda aka. vinterkräksjukan. Var sak har sin tid, antar jag.

Love/ Josse








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0