IT'S GOING TO LEAD UP TO SOMETHING BAD...

Goodmorning winelöööverz!

Idag har jag inte gjort många knop, det är då ett som är säkert. Anledningen stavas B a k i s.
Dagens bedrifter: (Ja, vi bara älskar listor)

- Äta en styck pizza och se något med Johan Glans. Han är för övrigt en av landets mest överskattade komiker om jag får säga vad jag tycker, och det får jag.
- Titta på någon Ice age julspecial-grej och julkalendern. Det är inte omöjligt att jag kommer börja följa den.
- Lyssna på musik och sätta dit en ny soppåse i köket
- Äta massa clementiner och duscha

Det var det hela. Bra jobbat måste jag säga. Jag hade tänkt städa också, men blotta tanken på städning sög så mycket av min energi att jag var tvungen att akutsova i två timmar för att återhämta mig.

Så kan det gå när haspen är sönder, men det var lätt värt varenda minut av plågor idag, för gårdagen var fuckin' A rakt igenom. Var på strålande humör hela tiden och lyckades också med konststycket att hålla promillen på en lagom och stabil nivå hela kvällen. Var glad att de hjärnceller som ser till att man inser att det finns tillfällen när man bara inte ska "gilla läget", för att om man gör det har man förlorat all jävla respekt för sig själv, inte var alkoholförlamande.
Totalförlamning var de dock i den delen av hjärnan som talar om för en att det är på tok för kallt för att man ska ränna runt barfota utomhus. Jaja, en punkt till att skriva på meritlistan. " Har gått barfota utomhus i december".
Imorgon är det fredag. Idag känns som söndag, men så är det alltså inte.
Imorgon är det fredag och den ska spenderas tillsammans med den rosa filten framför idol.

Underbart.

loVee/ joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0