THEN YOU CAME TO ME AND YOU SAID, I WAS NOT REALLY SURE ENOUGH HOW TO FEEL,TO PRETEND LIKE YOU´RE NOT REAL, TO ME...

Fredag.

Alldeles nyss fanns det en massa text här.

Jag analyserade ord som envisas med att fastna någonstans på halva vägen. När man kan utesluta att det handlar om tvivel om hurvida man menar dem eller inte, vad kan det då bero på osv. Sedan ägnades ett långt stycke åt att älta små och till synes oviktiga saker, där mitt viktigaste argument var att: det är ju de små sakerna och detaljerna som gör skillnaden. I alla lägen.

Sedan påbörjades en diskussion om det möjligtvis kunde vara så att jag fått allt om bakfoten, levde i någonslags fluffig illusionsbubbla och om det kanske är så jävla illa så att det vackraste här i livet är just illusionen OM livet.

Det hela avslutades med ett : Att publicera det här hamnar utan tvekan på topp-tio-listan över det klantigaste jag gjort i år. Sedan ångrade jag mig och suddade ut allt igen. Kom fram till att jag suttit och retat upp mig över någonting som jag förstorat upp typ tiotusen gånger med hjälp av fantasin och att jag var och målade flera mil utanför konturlinjerna. Göra höns av hallonsaft är ingen bra idé. Det är tur att man tar det lilla förnuft man har tillfånga i tid ibland.

Ja jävlar.

Godnatt och allt det där.

lovEe/ josss

Kommentarer
Postat av: amila

gumman, jag är tillbaka.. användarnamn: amila, lösen: alima :) miss you. puss

2010-09-28 @ 16:32:23
URL: http://amilajebilalijepakaovila.blogg.se/
Postat av: Sandra

älskar deeej

2010-09-28 @ 18:45:18
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Syster

Du har aldrig funderat på att skriva sånnt som andra människor gör. Till exempel berätta vad du har gjort och kanske lite bilder och så? :)

2010-10-06 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0