OH, I'M STICKING WITH YOU, 'CAUSE I'M MADE OUT OF GLUE..


Pratade med Sandra tidigare idag, för att uppdatera och kolla läget, efter nattens bränder. Jag gillar inte drömmar. Yohana hade tydligen drömt att Sandra var sjuk och skulle dö. För egen del drömde jag att jag hade brutit foten, och folk tyckte att jag skulle åka till doktorn. Jag ville inte alls, snörade upp mina vita converse för att kunna få ner foten som var vriden typ tre varv, med utstickande, söndersplittrade ben och massa blod, och gick iallafall. För jag kan om jag vill.

Va fan! På dagarna (Eller när man nu väljer att vara vaken) måste man brottas med livet, med verkligheten och förutom detta obegripliga, med ännu fler obegripligheter, som jullåtar, vindar och tid. Kan man inte ens få vara ifred när man sover? Jag tycker inte om att komma ihåg, sova dåligt eller få humöret förstört på grund av drömmar, och dessutom är det ju sjukt jobbigt med människor som berättar vad de drömmer om.

Nej usch.
Jag skulle plugga, men sen råkade jag fastna bland massa gamla idolklipp på You tube.
Jag måste verkligen skärpa mig nu.

lovE/ joss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0