IN THE MIDDLE OF NOWHERE, WHEN WE'RE LOOKING FOR SOMETHING...

Måndagsfunderingar.

Flygbiljetter. Om det inte går direkt, utan man måste byta, och där emellan ska sitta och vänta i något land en sådär 14 timmar, så blir det ca tre gånger så dyrt. Vart är logiken här undrar jag? Verkar det inte mer rimligt att ge folk rabatt i sånna lägen?

Skype. Ligger i sängen med min kompis aka. datorn, och känner mig lite ensam och övergiven. ( Nynnar: Looonleeey, I'm so loonleeey) Hade vart fantastiskt bra att ha någon här att kramas med tänker jag. Då plingar det till på Skype:

Are you looking for someone who will be caring and understanding? Then you came to the right place- here you can find a Russian lady that will love you with all her heart.
Gud och jag har inte samma humor alltså. Det är fan inget roligt att ge mig pikar om att jag lika gärna kan ge upp hoppet om livet redan nu ( Jag är ju inte ens 23, hallåå?) och istället shoppa fru på postorder som alla andra hopeless suckers får göra.

Ägg. Varför är det så jävla gott?

love / josse




Kommentarer
Postat av: syster

Du kan krmams med mig och när vi blir gammla kan vi flytta ihop och leva lyckliga och ensamma, fast tillsammans i alla våra dagar :D

2010-05-26 @ 13:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0