IT'S THE SAME, SAME OLD SONG- JUST A GLASS, MAYBE TEN..

Då var det måndag igen.
Det var ju såklart söndag igår, men det känns som att förra söndagen var igår. Tiden går fort, på gott och ont.

Nyvaken, sådär mitt på dagen, satte jag mig framför tv:n för att äta frukost. Konstaterade att Anders Borg, finansminister vill jag minnas att han är, ser ut precis som Hannibal. Ja, om man tar bort håret, och glasögonen, ögonfärg och hudton, ja, näsan är inte heller likandan. Okej, han har kanske möjligvis samma form på huvudet som Hannibal.

Det är tur att folk har hunnit vänja sig vid mig. Tur att vi är vana vid varandra kanske? Att skratta åt Squeeze-sylt-reklamen halva vägen till Ica, säga att Måns Zelmerlöw är på 20-lappen, eller fundera över om "Lillatorg" är stort eller inte, är ju också lite som det är.

Jag vill verkligen inte flytta härifrån, men längtar samtidigt efter att skolan ska sluta och att det ska bli sommar.

Fast du har en kjol som sitter snett, och läser dikter på fel sätt. <3

LoVE/jossE



Kommentarer
Postat av: Helena

jag vill inte att du flyttar heller (som att du inte visste det). Jag kommer sakna dig en massa och kommer för alltid hata personen som får ditt rum, sådeså!

2010-05-13 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0