WANT A NICE SURPRISE, A DRESS THAT'S BLACK AND TIGHT. WANNA SEE THE LIGHTS, IT TAKES ME TROUGH THE NIGHT..

Sommarens mest spelade soundtrack (Efter Bababa med  Miss Li) går på repeat idag. Jag skrattar lite för mig själv, så dansar jag lite och så känner jag mig så produktiv och rastlös så jag vet inte vad.
Hade det inte varit för den gråa himlen och snålblåsten som nästan slog undan fötterna på mig när jag var och handlade med Helena för en stund sedan hade jag nästan trott att jag börjat få vårkänslor.

Det börjar i vilket fall som helst vara dags för det snart, kan man tycka.
Första vårmånaden är snart slut. Kom igen nu, vart fan är min sol? Vädergudarna har nog ätit lite mycket lim på sistone, de också.

Love /josse




v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0