I STILL HAVE YOUR LETTERS, YOU USED A PINK PEN TO WRITE THEM...

Jag har egentligen bra tålamod, men när man slänger ett öga på klockan, konstaterar att projekt "Ta sig hem till Nybro", som dessutom påbörjades med största möjliga motvilja, redan har pågått i lite drygt tolv timmar och det börjar pratas om försenade tåg, då kan även det bästa av tålamod börja tryta.

Hem kom jag tillslut efter min snabbvisit i Paris, jävla massa åkande och väntande men absolut värt det. Om lite mer än sex timmar ska jag upp för att transportera mig in till Kalmar och sedan vidare till Uppsala för att jobba. Det kanske skulle vara en bra idé att duscha och sova istället för att sitta vid datorn?
Jaa, jag tror nog det.

LOvE/ josse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0