YOUR TOUCH MAKES IT HARD TO BREATH...

Igår var det alltså nyårsafton.
Det hela började med middag med lillasyster och hennes kompisar, hemma hos Anna och Mange, sen en snabbis på festen de skulle på och efter det hängde jag med Linnis och gänget nån timma.
Jag landade i Hanemåla, där Malin och Andreas var, precis lagom till tolvslaget.
Visst hade det varit kul att få supa sig redlös, som alla normala människor gör, men jag hade en jävligt bra nyårsafton ändå. Körde hem lite senare än jag tänkt och han med en tvåtimmars skönhetssömn innan det var dags att hoppa upp och köra till jobbet.

Jag hade tänkt sova några timmar när jag kom hem idag, men icke.
Istället har jag packat, färgat håret och sedan bara drivit omkring och sett allmänt sliten ut. För att förvärra intrycket lite till har jag dessutom haft randiga tights som hänger ner till knäna på mig. Jag är så jävla het så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Eller inte. Det har sina sidor, dethär med att bo på landet.
Ett par stövlar och en Ica-kasse på huvudet är allt som saknas innan jag konverterat helt.
Jaja, ingen lär se mig förutom min mamma, och hon är liksom så illa tvungen att tycka om mig.

Nej, nu ska det iallafall sovas, så jag orkar släpa mig upp i tid imorgon.
Island, here we come :P

Love/ joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0