'CAUSE THE WALLS STARTED SHAKING, THE EARTH WAS QUAKING, MY MIND WAS ACHIN' AND WE WERE MAKIN' IT AND YOU SHOOK ME ALL NIGHT LONG..



Jag tänkte faktiskt satsa på att somna före tolv idag.
För det första ska jag upp tidigt, för att hinna transportera mig från skogen till Växjö i tid för att besiktiga lägenheten, och för det andra är jag lite småsjuk.

Jag skulle egentligen vilja påstå att jag inte är så särskilt känslig av mig, men något av mina jag är nog lite smyghypokondriskt endå. Det måste ju vara svininfluensan, var min första tanke när näsan slutade fungera.
Influensahysterin upphörde i samma sekund som media fick höra talas om att Tiger Woods varit otrogen, men jag antar att faran egentligen inte alls är över och det blev ju aldrig av att jag tog den där jävla sprutan. Hmm, hmm.

Jaja, nog om det.
Det är nu jag ska stänga av datorn och lägga mig i sängen och somna, det är bara så förbannat ensamt och kallt, och min lillasyster har dessutom lagt beslag på värmedynan.
En bra grejj när man är vaken halva nätterna är i allafall att man alltid kan lita på att Kim finns vaken framför en dator där ute någonstans. Loneliness is better when you're not alone. <3


Om 16 minuter är klockan tolv.

lovEE/ joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0