WHEN YOU'RE SAFE INSIDE YOUR ROOM, YOU TEND TO DREAM OF A PLACE WHERE NOTHING'S HARDER THAN IT SEEMS..

Fredag.
Hur jag mår idag? Jo, det var bättre förr ska ni veta, men det kunde förstås ha varit värre också.
Börjar vakna lite smått och ska snart gå och handla med Helena. Fysiskt har jag vaknat för flera timmar sedan, två gånger till och med. Sofia fyller år idag, så det blev tidig uppstigning för att fira med kladdkaka och tequila-frukost.

När tjejerna gått till skolan somnade jag om, men trots det kände jag mig precis lika död som innan när jag vaknade för andra gången. Efter dusch och second breakfast börjar dock hjärnan sakta men säkert vakna, så det finns nog hopp om denna dagen också.

lovE/ josse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0