NOW, THIS WILL BE THE LAST BITTER SONG. IT WILL BE MY LAST, REAL BITTER SONG ABOUT YOU...

Idag har jag mått sämre än jag förtjänar. Mellan tummen och pekfingret cirka sju gånger mer dåligt än vad som verkar rimligt, men gårdagen var nice, så jag antar att det få vara värt det.

Sitter i köket och pluggar, eftersom det är det enda stället i huset som internet vill vara med och leka på idag. Har ätit lite mat, suttit ute i solen och tycker att det känns som att det finns lite hopp om livet, trots allt.

Halvt på tal om ingenting så var jag och hämtade mamma på jobbet i förra veckan och hon hade en klockren liten text uppsatt på väggen. "Och ur kaoset hörde jag en röst som talade till mig och sade : Le och var glad, ty det kunde varit värre. Så jag log och var glad, och det blev värre."

lovEe / josse



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha du håller på att bli gammal!

Jue äldre man blir desto mer bakis blir man, vänta tills du blir lika gammal som jag :p

Näe men helt ärligt kan jag inte komma ihåg att jag var bakis när jag var liten..

Lovelove

2010-04-15 @ 19:35:05
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0