GIVE ME ONE MOMENT IN TIME WHEN I'M MORE THAN I THOUGHT I COULD BE, WHEN ALL OF MY DREAMS ARE A HEARTBEAT AWAY AND THE ANSWERS ARE ALL UP TO ME....

Igår fick jag ett sms av Esse, där hon skrev att jag borde lyssna på låten nedan eftersom hon trodde att jag skulle tycka om den. Det sjuka är att jag hörde låten, som är nästan två år gammal, för första gången bara någon halvtimme innan jag fick detdär sms:et. Det var verkligen precis en såndär låt som jag måste spela på repeat, och som jag förmodligen skulle sitta och gråta till någon dag när allt bara kändes hopplöst.

Visst klagar man ofta på att inte alla låtar finns på spotyfi, men en jävla massa låtar finns det helt klart att välja på, så vad är oddsen för ett sådant sammanträffande?

Lovee/ joss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0