SHE LAUGHS AT MY DREAMS BUT I DREAM ABOUT HER LAUGHTER...

Då har man varit i skolan igen då. Än så länge så känns det faktiskt som att jag kommer att överleva. Om två veckor flyttar jag och syster till Campus, så då borde det bli ännu lättare med allt.

Jag har haft en jävligt nice helg. I fredags åkte jag, syster, kusin, syssling och Marie till Malmö och festade. Ibland är man glad att man vågar göra störda impulsgrejjer och chansa lite.
Jag och syster var tvugna att ta tåget hem på lördagsmorgonen, men resten av gänget hängde kvar.
Kändisliv i all ära och synd att missa kvällens show, men min lördag var minst lika underbar som dagen innan.

Släktparty nere hos kusinerna, med massa god mat blev det. Kim spelade gitarr. (Mycket bra) Alla sjöng. (Hellre än bra). Jag fick igång i allafall halva församlingen på "Bohemian Rhapsody" samtidigt som jag jobbade på att supa så många som möjligt under bordet.

Faster hade med sig sin nya pojkvän (Heter det pojkvän när man är typ 60 år?) och när jag och Ida bröt upp vid elvatiden för att åka vidare mot Kalmar passade vi på att be honom om ursäkt för vårt beteende och lovade att vi inte brukade bete oss såhär annars.
En sanning med modifikation förvisso. Vi brukar alltid hålla på sådär, men brukar vänta med det tills folk har åkt hem.

Var på O'learys med mina älsklingar och söndagen tittade jag på idolrepriser och halvsov i Ida och Svesses soffa hela dagen. Grejt!

Nu loggade Samantha in på min Spotify, så jag blev utkickad. Det betyder nog att jag ska ta tag i mitt liv, plugga, duscha och förbereda mig inför morgondagen. Yes.

lovelove/ Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0