I FELT YOU IN MY LIFE BEFOR I EVER THOUGHT TO. FEEL THE NEED TO LAY IT DOWN BESIDE YOU AND TELL YOU, I FEEL YOU IN MY HEART AND I DON'T EVEN KNOW YOU..

Jag är vaken, fast jag inte måste.
Eller jo, kanske måste jag, så jag hinner plugga klart och för att sedan ägna resten av dagen åt att stressmåla.
Hade jag inte varit en hopplös och obotlig tidsoptimist, så hade jag nog varit uppe nu, så det är väl lika bra.

Rickard ringde i måndags typ när jag skulle gå och lägga mig (mobiltäckning, vad är det?) och undrade om jag hade några klara tavlor som kunde vara med på Öland i helgen. Det hade jag inte och vid närmare eftertanke har jag nog aldrig gjort något klart, men tänkte att jag kanske kunde ge mig på något av alla halvfärdiga grejjer som ligger och skräpar och få det iallafall lite mer halvfärdigt än halvfärdigt.

Jag har dagen på mig. Imorgon åker jag till Göteborg och på fredag blir det Finland med Sandra, Yohana och Marie. Hysterisk och oplanerad vecka, men kul blir det alldeles säkert. 

Jaja.

lovEE/ joss

Kommentarer
Postat av: maalin

heeeej. kul att du bloggar ibland nu. de fanns en dötrist period med ett inlägg i månaden, de e inte okej! puss

2009-09-23 @ 10:54:07
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Julia

Jag kommer snart ut och tar mig en titt på mästerverket, be prepeard :D

2009-09-23 @ 12:45:37
Postat av: Marie

Vi kommer ha skitkul! ;) Puss

2009-09-23 @ 12:45:47
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0