AND I NOD AT WHAT COULD BE THE RIGHT TIME TO NOD, YOU AND I HADN'T EVEN MET 24 DAYS AGO, I MUST HAVE BEEN SO LOW AND I DIDN'T EVEN KNOW..

Klockan är ett. Jag är ganska exakt fyra timmar ifrån att dygna och ganska exakt fyra och en halv timma ifrån att stiga upp. Idag har vi varit på Bok- och biblioteksmässan i Göteborg. Det var mycket nice, jag har samlat på mig massa "bra att ha grejjer" och så undrar jag om det är någon som lider av samma störning som jag?

Det handlar om vykort. Känslan påminner lite om, tja, förälskelse kanske. Jag blir alldeles lycklig och kan liksom inte sluta handla och leta efter de perfekta kan man göra nästan hur länge som helst. Konstigt.
Nästan lika konstigt som att jag fortfarande är pigg. Alltså pigg som i "Gå ut på en timmes promenad pigg", men det ska jag nog inte göra. Nej, packa och sen ge mig själv en smäll i huvudet så jag somnar får det bli.

Imorgon är det alltså tänkt att vi ska åka till Finland. Något strul med bokningen hade det visst blivit, så det är väl inte helt hundra att vi verkligen kommer iväg, men vi får inte veta förren åtta imorgon och tidigare än så måste jag åka härifrån om jag ska hinna om det blir av, så så långt som till Kalmar kommer jag i allafall.

Tror att det får bli en resa till Öland annars. Runt halv tio igår lyckades jag och pappa, efter att jag halvtorkat sista färgen med hårfönen, packa oss iväg till Månsamålaskogen för att lämna av något som kanske kunde blivit hyfsat om jag hade haft lite tid på mig, plus något som jag verkligen hatar och som jag ska be Samantha att kasta från Ölandsbron påväg hem, om jag inte kan göra det själv :P

Nej, nu får jag väl ta tag i packningsprojektet antar jag?

lovEE/ joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0