I JUST WANT BACK IN YOUR HEAD..

Datorn i favorithörnet på UB var ledig och här sitter jag nu. Känner mig vansinnigt duktig som är seriös trots en lång dryg dag och en hård natt. Planen är att hänga kvar tills det stänger vid tio.

Samantha har varit här och hälsat på och åkte för några timmar sen. Alldeles nyss åkte lillasyster hem också, så nu är jag all by myself. Jag har ju alltid min sambo, som har samma skruvade dygnsrytm som jag och imorgon kommer mitt Yohanagull och hälsar på! Fan vad jag saknar alla! Fan vad jag hatar C(p)SN!

Vi var inte snabba med att förfesta igår och så tillslut kände sig min syster tvungen att hjälpa oss på traven med lite glada tillrop som "Kom igen, svep nu då för fan" "Ni kan ju inte sitta och dricka vin, ta lite sprit nu då" och så lite visdomsord som "Hellre för full än för nykter". Vi kom iväg till Sivans och lyckades få gästleg fast vi kom lite senare än tills de slutar sälja sådana. Tre och en halv timma, noga räknat.
Träffade Marie och så var vi på efterfest hos någon i hennes klass. Någon ramlade i trappan så det skvätte rödvin mellan trappräckena, så det var spår efter oss på varenda våning i hela huset. Det visade sig vara väldigt bra när man skulle försöka hitta tillbaka lite senare, värsta Hans och Greta grejjen.

Seminarierna idag var ju sådär. Inte pågrund av nattens förehavanden, utan för att jag är som jag är.
Jag var förbannat väl förberedd, hade läst bokjävlen både fram och baklänges plus sådär en fem sex artiklar som handlar om den. Jag var superpepp på att ha seminarium, men vad hjälper väl det när man är som jag är?

7 428 954.

lovE/ Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0