I WANNA STAND UP, I WANNA LET GO, YOU KNOW, YOU KNOW, -NO YOU DON'T, YOU DON¨T...

Jag måste börja med att säga tack till alla inblandade för halloweenfesten igår!
Var ganska pigg när jag vaknade och jag har hittat en ny pepplåt som uppföljare till "Ba ba ba", nu är det "Highway man" , som jag plågar min omgivning med så fort jag får chansen och det första jag gjorde när jag tagit mig upp ur sängen var att spela den tio gånger i rad.

Efter den starten och frukost var jag mer speedad än duracell-kaninen, Caroline borstade ut mitt hår, jag fick på mig en skvätt smink, drack kaffe och åkte tåg med Virro in till Kalmar.

Bella hämtade mig på stationen och så har vi pluggat och pluggat. När våra hjärnor slutade fungera tog vi paus och gick promenad. Vi fastnade på en lekplats och gjorde ett nytt försök att komma framåt med vårt arbete. Vi var två porslinsdockor på varsin gunga under månen, man fick massor av ny energi av all luft och gungade man tillräckligt högt kunde man nästan nudda vid himlen med fötterna.

Nu ligger jag på soffan hemma hos Sandra och Ingemar. Väldigt snart ska jag försöka somna för om sju timmar och 43 minuter ska jag sitta på tåget och det har varit lite snålt med sömn på sista tiden.

lovEE// joss

Kommentarer
Postat av: amila

du måste vara med när jag fixar designen

2009-11-02 @ 09:20:39
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Bella

två porlinsdockor under månen...

ja, det var vi!



och det kommer vi alltid att vara... :)



puss <3



2009-11-12 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0