WOULD YOU LET ME PLAY THIS EP 10 TIMES A DAY?

Nu får jag väl ta mig i kragen, jag är för jävla dålig på att uppdatera. Nu är jag i och för sig inte Blondinbella, så det är väl inte särskilt många som bryr sig hurvida jag är uppdaterar eller inte egentligen, men det låtsas vi inte om.

I onsdags var jag på Stockholmsresa med Linn och Yohana. Yohanas mamma ringde och föreläste om att inte lämna något i bilen och frågade om vi hade låst ordentligt och så. "Jaa mamma" suckade Yohana, och så gav vi oss iväg mot Ica för att gratisäta lite. Efter en kvart ringde Yohanas mamma igen och förklarade att någon ringt från Stockholm som parkerat brevid oss och att vi hade rutan nere. Det var så klantigt och vi blev sååå telefonterroriserade efter det.

I fredags blev det vin med tjejerna hemma hos Emelie. När dom gick till Twentynine gick jag hem och tur var det för jag hade nog fått vin så det räckte. Jocke skakade på huvudet när jag la mina mackor på kudden, halvsov och åt samtidigt utan att hjälpa till med händerna. Att jag hade grannens katt med mig hem (För hon var ju såå ledsen) gjorde väl inte direkt saken bättre.

I lördags körde jag kusin och Sandra till Kalmar och sen träffade jag Linnis en stund. Efter systemshopping åkte jag till Orrefors, åt mat, powernapade, tittade lite halvt på Eurovision och drack vin, såklart.
Några timmars sömn senare var det dags för jobb och efter det skulle jag bara slappa lite och samla ihop mina saker för att sen dra mig hem och göra lite nytta. Jag vet inte hur det gick till, men när vi vaknade hade klockan redan hunnit bli åtta. Så gick det med den planen.

Var i allafall tvungen att städa lite när jag kom hem, eftersom det skulle komma nån gubbe och undersöka ventilationssystemet idag på morgonen. Städa kanske var att ta i, gräva fram en gångväg till fläkten ligger närmare sanningen. Man vill ju liksom inte ha några brutna ben på sitt samvete.

Minisemester, myshelg och jobb var de perfekta ingredienserna för att kunna känna sig i allafall en aning motiverad att gå i skolan en vecka till.
Nej, nu ska jag till IKEA med Linn.

love/ joSSe

Kommentarer
Postat av: amila

vafan äntligen ett inlägg, började undra om du var vid liv :)



Miss you!

2009-05-18 @ 17:38:24
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0