SMILE WHEN WORDS ARE SAID, DON'T SPEAK WHEN SIGNS ARE GIVEN, SIT WERE WE WANT YOU TO, THIS IS THE NEW WORLD ORDER...

Det var en grej jag hade lovat att fixa. Ett löfte är ett löfte och när man dessutom blivit mutad med en flaska vin kan man helt enkelt inte ångra sig. Då jag vare sig behärskar konsten att jobba strukturerat eller har en realistisk tidsuppfattning kom jag inte i säng förren halv sex i morse. Klockan åtta gick tåget till skolan, så det var bara att bita ihop.

Det är ljus ute och har varit fint väder i flera dagar. Under sådana förhållanden är det mycket lättare att ta sånna här sittuationer med ro. Jag menar sover, det gör man väl så det räcker i alla fall? En tredjedel av sitt liv om jag minns rätt.

Annars då? Lika snabbt som allting rasade när mitt jobb helt plötsligt skulle stänga och jag inte har tid att söka jobb, ordnade sig allt igen. Någon gång ska man ha turen på sin sida.
Det blir lite änrade planer, får förvisso fortfarande åka på nästan alla planerade festivaler, men det blir för att jobba istället för att hänga :P Det där med Hultsfred svider alltså, tror jag har tjatat om det i ett år, men det kommer säkert bli en händelserik och superspännande sommar på andra sätt så det jämnar nog ut sig i slutändan.

Glad att jag fått jobb är jag. Jävligt glad.
Joakim var inte lika road när jag visade mitt jobb-/reseschema för sommaren.
"Jaja, det var kul att lära känna dig iaf.." var hans enda kommentar :D
Hur ska man tolka det liksom?

Nähä, nu måste jag springa och hämta tvätt.

lovEE/ jossSE

Kommentarer
Postat av: amila

hahhahhahahhaha jücko är alltid klockren med sina kommentarer :P

2009-05-06 @ 20:45:37
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: josss

eller hur :P

2009-05-06 @ 21:04:11
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0