DOES HE KNOW WHAT I DO? AND YOU'LL PASS THIS ON, WON'T YOU?

Idag har jag varit i skolan. Vissa dagar är det helt enkelt smartast att stanna kvar i sängen och bara låta dagen passera i väntan på nästa. Det ända jag bidrog med på dagens seminarium var några tårar och några svordomar. Efter det var jag tyst i två timmar och sen åkte jag hem. Idag var en sån dag med andra ord, men jag hade inte kommit fram till det förren jag redan satt på tåget och det var försent att ändra på.

Nu är jag hos Anders och Carolin. Anders håller på att fixa varma mackor så jag passar på att låna datorn under tiden. Våran dator har gått sönder, Joakim påstår att det bara är något med strömbrytaren och jag hoppas att han vet vad han pratar om, för om mina bilder och min musik har försvunnit då är mina dagar räknade.

Det var det.
Får jag lov, eller ska vi dansa först?

lovEE/ joss


Kommentarer
Postat av: Sandra

aww du är bäst i heeeela mitt liv!!!! PUSSPUSSS

2009-05-11 @ 22:29:28
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0