CAN'T YOU SEE ME STANDING HERE, I GOT MY BACK AGAINST THE RECORDMACHINE..

Idag har jag varit på besök i dårhuset aka hälsat på familjen.
Jag har ätit massa mat och försökt plugga. Lite har jag väl lyckats uträtta, men det är något fel på min hjärna. Min mamma kanske tappade mig i golvet när jag var liten?

Jag är obotligt fast i världens sjukaste dygnsrytm. Det spelar ingen roll om jag går upp tidigt och lägger mig tidigt, det är först vid den här tiden på dygnet (23.30- 06.00) som min hjärna börjar fungera som den ska. Man ska väl vara glad att det fungerar någon gång överhuvudettaget, men det blir helt klart lite jobbigt när resten av samhället inte är anpassat efter mig.

Imorgon behöver jag i vilket fall som helst inte gå upp jättetidigt. Bara tillräckligt för att hinna åka till Kalmar så jag och Bella kan skriva klart vår seminarieuppgift och sedan vara tillbaka i stan för att kunna infinna mig på middag hos päronen vid åttatiden. Det är väl ett djävulens påfund att man ska behöva lägga tid på inlämningsuppgifter när man har en tenta att plugga tiil? Nåväl, det som inte dödar det härdar. Godnatt, godnatt!

loVe/joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0