WILL YOU LET ME BE MYSELF? CAN YOU AT ALL TIMES WEAR SOCKS? BECAUSE I'M STILL SCARED OF FEET...

Har precis ätit middag och packat det sista, klockan är halv tolv. Det tog sin lilla tid med allt, eftersom vi var tvugna att åka till Kalmar och leta efter Sandras leg. Imorgon åker vi till Finland, Yeah! Mamman har ringt och berättat allt jag inte får göra, typ som "följa med främlingar" "gå ensam" och "gå för nära kanten". Jag lovade att hålla Sandras mormor i handen hela resan.

Om jag inte trillat över kanten, så är jag tillbaka efter helgen.
LovE/ joss



Kommentarer
Postat av: maalin

måste börja med att säga att din överskrift har slagit alla rekord...den är bäst..och det känns som det skulle kunna va jag som skrivit den från allra första början.hatar fötter...så om jag ska ha en kar så ska han inte gilla att driva runt utan strumpor...



trilla inte över kanten så e du snäll! /Maalin

2009-03-27 @ 09:42:19
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: josss

haha. så jävla rätt. jag ska skicka låten till dej :P

2009-03-29 @ 19:11:10
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0