WE'RE IN THE MIDDLE OF SOMETHING, WE'RE HERE TO STAY...

Igår var jag hemma och pluggade. Det gick lite halvsegt sådär, och jag trasslade in mig i allt möjligt på vägen, men framåt åtta började tankeförmågan att ordna upp sig på allvar. Jag hittade perfekt koncentration och pluggrytm i låten nedan. Nio minuter i åtta startade jag den och hade den sedan på repeat fram till fyra minuter över ett. Den är 3:55 minuter lång, räkna själva.

Under samma tid lyckades jag också få i mig en halv påse lösgodis, sju mackor, en plopp, sju koppar kaffe, två te och sex köttbullar.Efter det sov jag fyra och en halv timme och sedan var det dags för skola.

Mitt beteende är fullkommligt normalt. Jodå, det är det visst.

Lovee/ jossE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0