I'M TRIPPING ON WORDS, YOU GOT MY HEAD SPINNING...

Idag var det skola. I mitt omotiverade och förvirrade tillstånd var det på sin plats med en liten spark i rätt riktning.
Tog ett-tåget hem. Biljettkontrollanten kollade min biljett, gick vidare, stannade upp och sa sedan : "Vad var det för datum på den där egentligen?" lördag, 21 mars. "Oj, jävlar också ", svarade jag, och sedan "Ehh, jag har inga pengar." "Jag tar kort också" förklarade hon. " Hmm, det är dessvärre tomt där också" mumlade jag, "alltså jag.. ehh, fan.." "Då får du stiga av i Hovmantorp" svarade hon. Sagt och gjort.

Strandsatt i Hovmantorp med minus på kontot och vindar som nästan har orkanstyrka. Grejt alltså!
Efter nån timme kom ett nytt tåg, och jag fick på mig Mp3:n och "somnade", fortare än fortast.
imorgon får man pengar. Yes, yes!

loVe//


Kommentarer
Postat av: Amila

det är fan bara du som lyckas med detta allstå!

2009-03-24 @ 22:19:16
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh din stackare! LOVE U

2009-03-25 @ 16:50:46
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0