AND I FIND IT KIND OF FUNNY, I FIND IT KIND OF SAD...

Idag var väl en bra dag. Snälla ögon och solsken, sådant som alla människor behöver. Ja ni vet.
Sedan jag kom hem har jag väl inte gjort sådär överdrivet mycket att skryta med. Eller något annat heller.

Har varit en snabbis hos Linn bara. Om någon behöver en stunds underhållning eller en stunds "Emmakänsla", så ska ni fråga Linn om hennes nya arbetskläder. Då går hon i taket på äkta Emmavis, skriker "Det är ju för fan förnedrande" "Passform, har dom hört talas om det?" "Det är definitivt inte sytt efter en människokropp" "Det skrämmer kunderna" "Jag vägrar!". Ja, samtalsämnet rekommenderas i allra högsta grad. :P

Det var väl det. Eller jag vet inte.





And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles it's a very
Very

Mad world
Loove // joSs

Kommentarer
Postat av: Sandra

aa vi stannar tills imorgon.. men vi ska väl ses imorgon kväll eller? ja ringer sen iaf :) PUSS SAKNAR DEEEEJ

2009-03-20 @ 16:13:22
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0