YOU WERE LYING IN MY ARMS, I WAS WONDERING WHERE YOU WERE, KNOW YOU LOOKED JUST LIKE A BABY, FAST ASLEEP IN THIS DANGEROUS WORLD...

Har precis kommit hem och ätit middag med världens bästa pojkvän.
Tiden går så sjukt fort, Västerås, Hultsfred, Kivik och Karlshamn, jag har inte varit hemma på en månad.
Börjar känna mig en aning trött. Som tur är har det gått upp och ned med tröttheten. Vissa dagar har jag varit mer död än levande. Att lyckas däcka en timme på golvet i ett duschrum i Hultsfred, trots att man är nykter säger väl det mesta. På något sätt orkar man trots allt. Tror att det är tack vare alla människor man träffar. Åh, ibland är människor bara så fantastiskt jävla underbara!

Längtar efter att träffa alla här hemma och bli lite uppdaterad.
Jag har massor att berätta såklart, men det är drygt med allt för långa bloggar. Jag har fått två stötar, så att strömmen har gått och någon lyckades få en tändare att hamna i fritösen så att den exploderade när jag hade min hand där. Så extremt allvarligt var det inte, men ganska dramatiskt med sirener och blåljus :P
Det finns i alla fall inget ont som inte för något gott med sig. Tack vare den lilla utflykten till akutmottagningen i Kristianstad fick jag både knark och en tur på nattöppen mack så jag kunde köpa mackor. Jag finner mig i det mesta, men att behöva gå upp utan att äta frukost, det borde vara olagligt.
När vi äntligen kom fram till lagret idag hann jag inte mer än stiga ur bilen innan jag blev stucken av en geting.
Nu börjar jag undra om jag har något otalt med Gud?

Jaja.
Nu är jag hemma och allt är som vanligt igen, ordning och reda, lådvin på fredag.
Nej, nu ska jag och min friterade hand gå och lägga oss och invänta bättre tider.

Vi skulle aldrig ha mötts, när vi fötts
på så olika delar av världen, men en fjäril flyger mellan oss ibland
Vi kallar den lycka, den är svår att fånga, den vill slita och rycka
som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst
Men ändå, vi ses igen vi två

Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still
för alla oss som aldrig vet vad vi vill
Det finns en sång och en dröm
om en lycka så öm
för oss som alltid ska till
att fånga en fjäril


Lovee/ Josse

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAND = inte snygg!



DU = asläcker!



puss

2009-07-19 @ 20:08:33
Postat av: maalin

på den bilden där du står vid vattnet så fick jag sån lust att putta i dig! synd att ja inte va där

2009-07-19 @ 20:09:58
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Anonym

fan att jag inte är hemma nu när du är hemma.. eller jag är hemma.. men inte i nybro :( du måste komma och hälsa på mig.. ta med jocke.. så spelar vi basket :) Älskar coh saknar dig!

2009-07-20 @ 01:18:27
Postat av: Sandra

du måste vara rädd om dej baby!

ja kommer till dej snart :)

pusspuss älskar deeeje

2009-07-21 @ 11:01:22
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0