IT'S A SMALL CRIME AND I'VE GOT NO EXCUSE...

Nej, nu får jag fan ta och skärpa mig, på alla tänkbara sätt dessutom.
Till viss del är jag ursäktad för mitt bristande engagemang, både vad det gäller bloggande och uppsatsskrivande, eftersom jag har tillbringat senaste veckan i de mörka värmländska skogarna utan vare sig dator eller mobilteckning.
Det har varit en perfekt jul, supernice semester/nyårsafton.

Jag antar att jag får börja där jag befinner mig nu, eftersom det blir enklast så. Perioden där emellan får stanna kvar i mitt minne och har dessutom varit så händelserik att det skulle krävas flera timmar för att skriva ner allt av värde.
Den tiden bör istället läggas på uppsatsskrivning.
Lägg noga märke till att jag använder ordet "bör", för att slippa lova något som jag eventuellt inte kan hålla.
Jag är hopplös, någon borde ge mig en smäll. Seriöst!

Jaja. Nu är jag back in business iallafall.
Eller jag har åtminstone alla möjligheter att vara det. Det kanske ligger lite närmare sanningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0