COLOURS, TOYS AND FLAVORS....

Idag var det dags för domen.
Fick gå upp redan vid fem för att hinna till skoaln i tid, och det kändes ju lite sådär med tanke på att det ända jag skulle göra var att ha ett möte med läraren, i en kvart.

"Du som sa att ni inte fick ihop någonting, det blev ju jättebra dethär", började läraren.
Åh, trevligt, ska vi vara sarkastiska nu också, tänkte jag.

Det skulle vi inte. Jag blev inte avrättad. Inte ens nästan.
Bra, bra, bra var allt hon sa och sedan att våra poäng kommer någon gång nästa vecka.
Jag kunde inte döja min förvåning. "Vaaa? allvarligt?"
Helt sinnessjukt! Hon måste vara sinnessjuk.

Nu är jag hemma igen och dagen har knappt hunnit börja.
Ska försöka uträtta något vettigt idag. Exakt vad vet jag inte och om det verkligen blir av vet jag inte heller, men det är en ganska oviktig detalj.

Love /Josse



Kommentarer
Postat av: amila

grattis love ! du är ju smartie och bäst!

2009-01-15 @ 11:43:42
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Hannah

Grattis Josse!

Min "dom" kommer 10.15 idag...



Kram!

2009-01-16 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0