LOST IN THE SOUND OF SILENCE...

Jag undrar om jag precis har blivit lurad igen?
Folk i största allmänhet och Joakim i synnerhet tycker att det är jätteroligt att ringa till mej och låtsas
att det är från greenpeace/ polisen/ kronofogden etc.
Jag går på det varje gång och blir precis lika vansinnig varje gång jag inser att jag blivit blåst.
Bredbandsbolaget ringde precis. Klockan halv nio på kvällen. Det verkar väldigt konstigt tycker jag.

Har precis kommit hem efter fikabesök hos Linnis, väntar på att Sandra ska orka komma hit.
De mentala förberedelserna började för flera timmar sen, hon är ungefär två hundra meter härifrån, men än har hon alltså inte tagit sig samman.

Väntar också på att Joakim ska komma hem och laga duschen, så jag slipper lukta äckligt. Slangen gick av igår :(

Övriga katastrofer från gårdagen som är värda att notera:
Mitt obefintliga engagemang med skolarbetet och en mindre eldsvåda på balkongen.

Annars inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0