I GOT LOST IN THE SOUNDS I HEAR IN MY MIND, ALL OF THIS WORDS...

Åkte till Växjö för att få klart utkastet till uppsatsen, men det ända resultatet blev tårar, peptalk och thaimat.
Dock inte mina tårar denna gången. Helt plötsligt fick jag en ny roll, där jag måste vara den som är stark och den som bygger korthuset på ett sätt så att det inte rasar.
Med ord kunde jag vara stark, positiv och övertygande om att allt skulle lösa sig, men nu sitter jag här framför datorn, stirrar mig blind på tomma ord och tomma sidor och har inte en tillstymmelse till aning om hur jag ska reda ut det här.

Det är alltid ett jävla gnällande från min sida, jag vet det. Läs bloggen från start och du hittar genomgående gnäll blandat med sarkasmer och uppgivenhet.
Alla människor är nog sådana,har en viss procent med gnäll och negativitet, men sedan är det upp till var och en vad man gör med sin del av bitterhet.
Jag slänger ur mig den här, så jag slipper plåga folk in real life.
Jag vill tro att det hjälper, men har inte tillräckligt med självdistans för att kunna avgöra hur det verkligen ligger till.
Eller jo det har jag, men tror att jag mår bäst av att i allafall få tro att jag inte alltid klagar på samma sätt som jag gör här.
Blunda, blunda, blunda.

Vi lämnar det här. Det leder ingenstans, jag vet inte ens vad det är jag försöker säga.
Fast jag vet vad det handlar om. Att försöka rättfärdiga min obefintliga motivation, vad det gäller uppsatsskrivandet, med att låtsas att jag har sååååå mycket viktigt att skriva här, mycket, mycket viktigt. Lura mig själv helt enkelt.

Jag har inget vettigt att säga alls egentligen. Inte idag. Kanske inte någon annan gång heller?

Jaja. Verkligheten kallar.
Jag slutar blogga, för att lura verkligheten att jag lyssnar
och hittar snart på någon annan "livsviktig" sysselsättning att fastna i.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: amila

du är fan bäst och jag älskar ditt gnäll!:) <3

2009-01-07 @ 23:33:58
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0