WELL LIFE IS A DREAM 'CAUSE WE'RE ALL WALKING IN OUR SLEEP. YOU COULD SEE US STAND IN LINES LIKE WE'RE DEAD UPON OUR FEET...

Igår var jag och Yohana på shoppingrunda i Växjö.
Mellandagsrea är bra grejjer, men jag hade glömt en viktig detalj, nämligen att alla andra också tycker det.
Man blev trött bara av att titta på alla galna människor, så vi gav upp ganska fort.

Det är lite drygt att vara fattig, för det är alltid så mycket saker man tycker att man "behöver". Det är nästan så att jag funderar på att välja den enkla vägen och bli lyxprostituerad.
En vis man sade förvisso en gång att man inte kan köpa sig lycklig, men så vitt jag vet har man väl inga garantier för att någonsin bli det på det naturliga sättet heller?

Klockan är kvart i två, jag överdriver inte när jag säger att jag har druckit femton koppar kaffe och jag börjar komma igång med pluggandet på allvar. Det är som det brukar, med andra ord.

lOvEE / joss

Kommentarer
Postat av: Bella

Josssseeee!



Kommer du hinna titta förbi med Alex hos mig??? Skulle vara så kul!!!



puss.

2009-12-31 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0