THAT WAS A TIME I USED TO PRAY, I HAVE ALWAYS KEPT MY FAITH IN LOVE, IT'S THE GREATEST THING FROM THE MAN ABOVE...

Ibland tror jag att mina vänner känner mig bättre än vad jag känner mig själv och ofta vet de mer om mig än vad jag tror. Med detta i åtanke hade jag planerat att skriva något reflekterande och kryptiskt om lik som dansar med varandra i garderoben och om hur mycket jag älskar mina vänner. Jag provade en massa kombinationer av ord och meningar, men det blev inte som jag hade tänkt mig, så jag gav upp.

Jag tror i alla fall att slutsatsen hade blivit att jag är glad för att det är som det är, även om det skrämmer mig lite grann.

love/ Josse

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dej <3

2009-12-07 @ 22:55:17
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Kimpan

Ska man ha vänner kan man lika gärna ha dom bästa! <3

2009-12-08 @ 17:59:16
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0