IF I'M NOT BACK AGAIN THIS TIME TOMORROW, CARRY ON, CARRY ON AS IF NOTHING REALLY MATTERS...

Idag har det bara varit mys hemma hos föräldrarna. Jag har inte uträttat en enda vettig sak på hela dagen.
Imorgon ska jag i alla fall se till att ta mitt sociala ansvar och om det faller sig så att jag vaknar på rätt sida kanske jag försöker plugga lite också.

Jag hade min alldeles egna sommarplåga som jag frekvent hjärntvättat alla jag träffat med. Härom veckan var jag och handlade på Coop med min pappa och plötsligt märker jag att han går runt och sjunger.

Jag smyger lite närmre för att lyssna vad det är och ja, visst är det så att pappsen knallar runt och sjunger " Ba ba ba" med Miss Li.  Oj, vad roligt det var.
Så roligt har jag inte haft sedan de draggade efter svärmor i fel sjö. Typ.
Annars inget nytt under solen.
Eller någon annanstans heller för den delen.

loVee/ joss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0