I WANT YOUR LOVING AND I WANT YOUR REVENGE, YOU AND ME CAN WRITE A BAD ROMANCE...

Jag satte mig framför datorn för att plugga, men avsaknaden av självdisciplin gjorde att det gick åt helvete nästan direkt. Jag tror till och med att det hängde på mer än bara disciplinen denna gången.

Jag har gått balansgång på bristningsgränsen hela dagen och när jag fick syn på texen i mitt dokument började jag gråta. Jag vände bort huvudet, samlade mig, vände tillbaka huvudet, bröt ihop igen, vände bort huvudet, ja sådär höll det på. Det kan aldrig vara ett bra tecken. Jag undrar just vad det är jag lider av.

Jag gick ner och snyftade hos min mamma någon halvtimme eller så, sedan hällde jag i mig fyra muggar kaffe inom loppet av tio minuter. Nu håller jag på att spy och det gillar vi. De fysiska problemen överskuggar de psykiska. typ. 

Attans praktiskt alltså.

Nu ska jag göra ett nytt försök, sedan sova. Klockan nio kommer mina polare på Flexbuss och kör mig till jobbet.

LovEe/ joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0