ALL THE THINGS I FEEL I NEED TO SAY, I CAN'T EXPLAIN IN ANY OTHER WAY...

Då var klockan nio. Vi har det ganska bra här, minusgraderna och höstmörkret till trots.


"En annan sak som appellerar till mig är grafiska framställningar av hur schampoo och tandkräm fungerar. Det är så underbart pedagogiskt. Man kan se hur de effektiva ämnena tränger in i håret eller tänderna och rensar och ordnar upp. Och efteråt blir det bättre än vad det var innan. Det är poängen. Att saker ska bli bättre.
Men jag blir aggressiv av animerade småsaker och animerad mat. Kex som hoppar ut ur sin ask och dansar på köksbänken medan de ropar till örtosten i kylskåpet, och när örtosten kommer hoppar kexen ner i osten och breder sig själva. Det är påfrestande att se på det. Reklamfolk animerar allt möjligt nu för tiden. Nån borde skjuta dom i foten. Det måste sättas gränser för idiotin."



Kommentarer
Postat av: varja





hehe nyfiken på vem du citerar

2009-12-07 @ 21:19:02
URL: http://argavarja.wordpress.com
Postat av: Kimpan

Jag visste väl attu jag läst det någonstans! Tack för lånet av boken, den är precis vad jag behövde nu! <3

2010-01-26 @ 10:05:24
URL: http://www.kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0