AND SOMETIMES YOU CLOSE YOUR EYES AND SEE THE PLACE WERE YOU USED TO LIVE WHEN YOU WERE YOUNG...

Igår vaknade jag ganska tidigt, eftersom lillasyster och lite senare också Malin skulle komma på besök. Efter frukost, kaffe och mera fikabesök drog jag ner på stan, hade snabbfika med Sara och hängde runt med Tony och Emil tills det var dags att åka till Kosta och prata jobb.

Igår, eller möjligtvis idag, någonstans runt midnatt badade jag för första gången i år :P
Vid nio på morgonen skickade Pontus sms att jag skulle börja jobba halv tio. Tänkte att han nog bara hade rört till det och smsade tillbaka att jag fick veta igår att det räckte att börja halv tolv. Det svarade han inte på, så det var bara att stressa iväg till jobbet. Väl där visade det sig mycket riktigt vara så att han bara var förvirrad. Jag började fundera på att vända tillbaka och sova lite mer, men innan jag hunnit tänka tanken riktigt klart blev jag satt i arbete. Skriva CV (som inte var till mig) och springa miljoner ärenden åt Pontus.

Nu har jag lite rast och om en timme får jag gå hem. Då blir det en tur ut till föräldrarna för att rida och sedan vidare in till stan för att kolla raggare, eller något. Hoppas att någon har fått ihop en plan tills dess.

lovEE/ joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0