NO ONE SLEEPS WHEN I'M AWAKE...

I mina drömmar hade ljudet från väckarklockan en annan förklaring, vilket gjorde att den ringde i ungefär trekvart innan min hjärna kopplade. Jag kom i väg till stationen i tid, och väl där lyckades jag med bedriften att sätta mig i en vattenpöl så jag fick vrida ur jackan. Det är inte lätt när det är svårt. Åkte tåg med Amila-love och begav mig sedan till biblioteket.
Har gjort intervju, räknat russin, ätit känslor och filosoferat för mig själv, i väntan på att resten av gänget ska återvända från sitt mission.

Igår firade vi systerns födelsedag och när vi kom hem skulle jag vara duktig och skriva inlägg i diskussionsforumet angående kortfilmen "The machine is using us", Web 2.0 och vad det har för konsekvenser för vår framtida yrkesroll. Under påverkan av för mycket socker och koffein skrev jag ett långt och flummigt inlägg med formuleringar i stil med "Människor som ska tolka mig på denna vägen får troligtvis bilden av mig som en manodepressiv hobbyalkoholist" och "Du äger inte rätten till ditt eget liv längre"  och innan jag hunnit tänka efter hade jag tryckt på "Publicera". Sedan började jag fundera över vad jag just hade gjort. Sedan funderade jag över det här med att bry sig om vad folk tycker om en och sedan över det här med att inte bry sig.

Jaja.
Jag tar inget ansvar för det här flummet heller. Det var inte jag! It' was the machine, it's fucking using me. I'm innocent! :P
Haha. Det var det.
"Kärlek är för dom" sjunger Thåström, "Integritet är för dom" sjunger Josse.

Catch you later. LovE // JosS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0