LET'S GET DRUNK AND FORGET WHAT WE DID..

I torsdags åkte vi. Kusin Kim skulle hämtas upp i Örebro och eftersom vi försovit oss lite ringde vi när hans tåg skulle vara framme för att säga att vi var sena. Det visade sig att Kim inte kommit med tåget utan i själva verket fortfarande låg och sov hemma i Stockholm. Efter evighetsresa, många om och men och en mellanlandning på systemet anlände vi så småningom till "lilla världen" i Sälen och påbörjade resan in i dimman.

I dimman stannade vi större delen av helgen, med undantag för mat, sovpauser och skidåkning, som inleddes med att Linn, som aldrig stått på ett par skidor förut, åkte störtlopp ner för barnbacken med armarna rakt ut, skrikandes "Jag kommer dö, jag kommer dö, jag kommer dööööööööööö".

Helgen var fantastisk, och jag bara älskar att hänga med mina kusiner:)
Idag mår jag som jag förtjänar(?), har hamnat ännu mer efter i skolan, är cpförkyld och har fått snyta mig så många gånger att jag fått näsblod. Har varit på föreläsning som gick i ljusets hastighet. Jag fattar inte snabbt annars heller och i feberdimma, med lock för öronen och hela hjärnan full av snor gåt det definitivt inte bättre.

Nu är jag i alla fall hemma och har köpt halva apoteket och mycket vitlök i hopp om att bli frisk lite snabbt. Är hög på nässpray och koffeintabletter och ser fram emot en hel natts pluggande.- NOT!

loVe/ Joss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0