I LIKE THE WAY YOU NOD AFTER EVERYTHING I SAY, LIKE IT ACTUALLY MEANS SOMETHING TO YOU...

Har precis diskat klart och ska snart våga öppna garderoben för att se om det finns något rent där som jag kan packa ner. Imorgon ska jag iväg, allt är totalt oplanerat, så vi får se hur det löser sig. Ska snickra ihop en liten låtsasplan senare, när jag orkar.

Det är fint väder ute idag och jag har ramlat runt på stan med Linnis och sen varit hos henne och tittat på medan hon ätit köttbullar. Vid två skulle hon till jobbet, så då fick hon skjutsa hem mig igen. Jag har alltid nån kass låt på hjärnan och går runt och sjunger hela tiden. När vi gick över parkeringen fick jag solskenskick och dansade fram, samtidigt som jag sjöng "Damn! I wish I was a lesbian" jättehögt. Jag trodde vi var ensamma. Det var vi inte. Den stackars gubbens ögon var så stora att de nästan hoppade ut ur huvudet på honom. Jag får skärpa mig alltså! :D

Nehe, nu ska jag skärpa mig med det andra också, hmm, packa var det.

lOve/ joss

Kommentarer
Postat av: maalin

men fan...va har jag sagt åt er... ni kan ju inte va sådär snygga hela tiden...shit shit... puss

2009-04-01 @ 19:08:30
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: josss

awwwwww. du e!

2009-04-01 @ 22:21:23
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0