CAUSE THE DREAMS THAT I DREAM AND THE SONGS THAT I SING WHEN I LOST MYSELF AND A DIFFERENT MEANING..

Du hade rätt, sångerna kom från andra länder
Vi möttes i ett underland och står på en perrong
Där allt förändras fast ingenting händer

Tillbaka efter helgen i skogen.
På fredagen fick jag sällskap av Kimpan och tanken var att vi skulle titta på film. Det gjorde vi också, i sådär en kvart, sedan somnade jag i soffan.

På lördagen åkte jag hem för att jobba några timmar och sedan fick jag med mig Malin, Linn och Yohana tillbaka till skogen. Vi var ut på promenad med alla hundarna och senare var jag och Malin ute och red. Jag är fortfarande lite chockad, hade förberett mig med en hel massa övertalningsargument för att få Malin att ens våga följa med till skogen, men behövde inte använda ett enda. Red gjorde hon minsann och det såg förvånansvärt bra ut med tanke på att det var andra gången i livet, första gången på typ tio år och att hon hade mig, opedagogisk som jag är, som lärare.
Imponerad, imponerad!

Efter det äventyret tittade vi på gamla bilder och drack vin. När mina föräldrar kom hem, någon gång efter midnatt hade det hunnit bli ganska mycket vin och jag satt i köket, gungade, skrattade åt mig själv och berättade samma sak om och om igen. Man hade ju kunnat föreställa sig att föräldrarna skulle hälla i mig några liter vatten och säga åt mig att gå och lägga mig, men vad som istället hände var att pappa satte ett glas rosévin i min ena hand och en jägershot i den andra. Hur tänkte dom där?:P Jag vaknade i min säng i allafall.
Det får vara allt, så länge.

love//





Kommentarer
Postat av: maalin

det var ju kul att han gav dej alkohol istället för vatten =) men lite wierd oxå =)

2009-04-21 @ 09:46:02
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Kimpan

Var det en bra film då om man somnar efter en kvart? Nästa gång är det ju du som väljer så kan jag återgälda gesten! :P

2009-04-22 @ 01:34:29
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0