I WISH I COULD TALK TO YOU FOR A WHILE...

Jag sköter inte bloggandet särskilt bra, Told you sooo.
Är i skrivande stund stationerad framför emmas dator, i hennes lägenhet, i Landskrona.
Alldeles snart ska jag gå ut och handla men först ska jag alltså uppdatera världen om mitt liv.
Har hängt här sen i torsdags kväll.



Det har väl inte hänt så mycket egentligen. ! lördags var vi i Malmö, hängde på Mascot och drog sendan vidare till turkisk resturang. Emma dansade och kunde typ alla låtar utantill, medans jag ägnade mig åt det jag är bäst på- gilla läget.
Hade stora problem med nonchalant väktare på tåget hem, som ville ge oss böter, fast det faaaan inte var vårt fel att inte tågvärden såg att vi hade gjort fel på biljetten. Det var ju liksom inte meningen.

Idioter finns det gott om.
I natt kunde jag inte somna, störd av tankar som vägrade lämna mig ifred.
När jag äntligen lyckats och har sovit en halvtimme ringer Emmas stöööörda ex för att kolla vad hon gör och vem hon är med. Hon svarar och låter trevlig i telefonen, precis som alla andra nätter, plus alla gånger han ringer under dagen.
Jag vet inte vem som är mest dum i huvudet, han som ringer, hon som svarar? en sak är säker, syftet är inte samma men båda två förtjänar en smäll!

Imorgon åker jag hem, mellanlandar i Växjö först bara.
Catch you later.



You are always on my mind.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hon är dummast.. iaf enligt mej!

2008-10-13 @ 22:42:53
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Sandra

näe va taskig jag är.. jag älskar henne fast hon är trög.. älskar deeeej mestast

2008-10-13 @ 22:50:33
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu ska jag säga er alla en sak att Emma har faktiskt tagit sig i kragen och fixat sitt PRIVATLIV! Ni borde vara stolta = )))))

2009-06-27 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0