I'LL GO CUZ I FLOW BETTER WHEN MY COLOURS SHOW, AND THAT'S THE WAY IT HAS TO BE..

Då var helgen slut. Har precis skrivit klart mina grejjer till skolan.

I fredags jobbade jag och sen blev det fest, med Linn, Yohana, Sandra och lillasyster hos en annan Sandra :P
Efter några timmars förfest gick vi till Twentynine. Det var inte så överdrivet kul, den här gången heller.
De flesta var lite fullare än vad som var bra och halvdeppiga/sura så vi drog innan det stängde.
Den planerade efterfesten hemma hos Anders och Carolin hade hunnit både börja och spåra ur när vi kom dit så vi drog hem till mig istället. Efter typ en kvart ringde mobilen.
Jag lämnade efterfesten och ansvaret på Lillasyster och Sandra åkte till akuten.
Inte jag alltså, men jag var..ehh sällskap eller vad man nu ska kalla det för.

"Det är lika bra att vi åker in, man kan behöva vila", förklarade dom för mig i ambulansen.
När man är "sällskap" får man klara sig bäst man vill, så jag gick ut i korridoren, snodde en filt och slaggade på golvet.
Tre timmar senare, dvs kvart i sju på morgonen, ansågs man tydligen vara utvilad (Ehh?). Då blev vi utkörda och fick leta reda på en buss hem. Nödvändigt...?

Willys hade öppnat, så jag handlade frukost och sen gick jag hem till mig och trängde mig ner brevid Sandra i soffan.
Sov halva dagen och sen var jag på "barnkalas" hos kusin Linn, som har fyllt tjugo.
Lyckades bli övertalad att följa med till palace. Det var inte överdrivet kul där heller..

Idag har jag sovit, kollat på Populärmusik från Vittula, fikat och planerat seriös halloweenfest med Linn, Sandra, Malin och Carolin och sen har jag varit duktig och pluggat.

Nu ska jag göra mig redo för morgondages äventyr och sen sova.
Pusss /Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0