LONG GONE BEFORE DAYLIGHT...

Vissa dagar är man bara så förbannat trött. Idag har varit en sådan dag. Efter en oändligt lång startsträcka orkade jag tillslut ta mig upp, äta frukost och pudra näsan. Hoppade i ett par miss-matchande skor som var alldeles för tunna för årstiden och halkade iväg till högskolebiblan. Har lånat böcker och pluggat och så vidare. Bra där.

Jag är hungrig. I vanliga fall finns det ett relativt enkelt sätt att åtgärda den typen av problem på: man äter. Problemet idag är att det inte hjälper, hur mycket jag än äter. Det är som om jag vore bottenlös. Jävligt irriterande.

Nu ska jag försöka mig på att sova. Min dator visar tydliga tecken på att den kommer bryta ihop och börja hänga sig vilken minut som helst, så det är lika bra att den får sova med.

lovEE/ joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0