YOU ARE MY GUILTY PLEASURE...

Veckans "Så himla bra sagt, jag måste skriva ner det": Det har på inget vis att göra med att jag blivit en bättre människa, jag orkar bara inte lika mycket längre."
Sagt av farbror Plura i något avsnitt av hans matlagningsprogram. Han tänker så himla rätt och så verkar han vara himla gullig, sådär i största allmänhet. Jag skulle vilja ge honom en kram.

Veckans lyckopiller: Grannens leende
Han bor i dörren mitt emot oss. Han är dessvärre alldeles för liten för mig, men han har ett leende som borde kunna få även den mest bittra, taggtrådsätande isbit till människa att smälta ner till en liten pöl på mindre än tre sekunder. Att möta honom i trappen har ungefär samma effekt som att handla av "Ica-Madde". Det gör hela dagen. Bara sådär. * poff*

Veckans "Hurra": Att vara tillbaka på jobbet
Det är inte hälsosamt att ha så mycket fritid som jag haft den senaste månaden. Inte är det särskilt roligt heller.

Veckans pepplåt: " Gå hem med dig" av Lasse Winnerbäck
Högsta volym i kombination med att hoppa upp och ner får en att vakna och tycka att det är en fantastisk dag. Även om man inte sovit mer än typ tre timmar, och även om dagen egentligen inte är fantastisk någonstans.
Veckans partytrick: Äta hamburgare
Både jag och systern har gjort det. Dvs: förfestat, åkt iväg för att "göra stan", för att sedan ångra oss, äta hambugare och dra hem och efterfesta/sova istället. Till skillnad från syterns gäng var vi dock städade. Inget dansande på borden och inga "kasta pommes tävlingar", men ändå.
Veckans bästa frukost: Pannkakor
Antar att det inte behöver utvecklas?

lovE/ joSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0