PAINT THE SKY WITH SILVER LINING..

Dagens ofattbara: Ansiktets låt "Äckligt" ligger etta på spotifys topplista
Jag känner hur den lilla gnutta hopp jag fortfarande hade kvar om mänskligheten totaldör. Det är dags att byta planet.

Dagens I-landsproblem:
Raka benen
Det sägs att skönhet kommer inifrån, men alla vet ju att det är en sanning med modifikation. Jag MÅSTE verkligen raka benen, men det är så jävla krångligt och tråkigt.

Dagens pepplåt: Wild ones- Flo Rida feat. Sia

Dagens "leave Britney alone": Timeline
Måste jag verkligen byta till det? Det var bättre förr.
xoxo /konservativ

Dagens opepp:
Åka hem
Klockan börjar närma sig sju. Vi är fortfarande kvar i Kalmar men måste ta oss tillbaka ner till K-town ikväll.



lovE/ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0