AND TAKE ME TO YOUR HIDEOUT ONE MORE TIME, STAY HERE NOW...


Dagens färg:
Blå
Ser ut som jag håller på att förvandlas till bruden i Avatar. Med reservation för viss överdrift, men iallafall.

Dagens I-landsproblem: För mycket kläder
Jag minns knappt vilken färg det är på golvet i mitt rum eftersom det nästan alltid är dolt under ett berg av kläder. Jag hade gärna haft ordning i min garderob, men den är för liten. Trycker man in alla kläder blir de så hårt packade att så fort man ska ta ut ett plagg följer resten också med. Palla det liksom.

Dagens lycka: Lukten av solskyddskräm

Dagens underskattade: Rullgardiner
Det finns ju en anledning till att någon uppfann dem till att börja med. Jo, man sover faktiskt bättre.

Dagens ord: "Alltid"
När ordet står för sig självt, utan sammanhang är det egentligen inget speciellt, men det blir det när Yohanas Malin säger det, för hon gör det på ett alldeles speciellt sätt. Man vill liksom fråga "Vad sa du?" fast man mycket väl hörde, bara för att få höra henne säga det igen.


lovEE/ jossE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0