USING WHITE LIES IF WE HAVE TO...

Veckans favoritlåt: We are young- Fun, Janelle, Monáe


Veckans säkra tecken: Att svara i telefon mitt i mascaraproceduren

De som använder mascara vet hur det är. Har man väl börjat veva måste man arbeta sig igenom alla ögonfransarna på en gång. Det går liksom inte att pausa mitt i, för då går allt åt helvete. Att man ändå väljer att avbryta mitt i vevandet för att svara i telefon när någon ringer är ett säkert tecken på att man tycker om den personen på riktigt.

(P.S. Jag svarar inte om du ringer när jag spelar ”Rumble”. Even sky has its limits. D.S)

 

 

Veckans uttalande (1):Han är inte den smalaste indianen i kanoten, om man säger så.”

Citat av min pappa.

 

 

Veckans uttalande (2): ”Min cykel är awesome, precis som den är.”

Citat av Hubbe, i ett försök att försvara sig då hans flickvän blev lite bitter över att han precis supit bort hennes cykellås och över att hans cykel till följd av detta skulle behöva stå olåst på GG hela natten. Cykellåset hade han för övrigt lånat med anledning av att han vid ett tidigare tillfälle råkat supa bort sitt eget.

 

 

Veckans ”bättre sent än aldrig”/favoritlåt (2): Jag vet vilken dy hon varit i- Håkan

Den kom ju inte direkt igår. Jag såg till och med pojken framföra den live på årets i särklass bästa konsert i somras, men inte ens i det magiska ögonblicket tyckte jag att den var särskilt mycket att hurra för. Så hörde jag den igen för ett par veckor sedan och bara föll pladask.

 

lovEE/joss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0